יום שלישי, 19 בינואר 2016

הדרכת מיני מגירת דפוס במסגרת תמונה

דיואים יצירתיים וחמודים, 

בשבוע הבא אני נוסעת לארץ לעבודה וגם אראה את האחיינים המתוקים שלי,  (טוב אני לא אובייקטיבית אבל מי סופר). 

בכל מקרה,  אני תמיד מביאה איתי משהו בשבילהם והפעם החלטתי להכין להם משהו מיוחד. 

אז חשבתי המון ותוך כדי מחשבות שמתי לב למסגרת ישנה שנחה בפינת השידה שלי. היא הייתה ממש מיותמת וחיפשה יעוד חדש. אז החלטתי לעשות עם זה משהו:




אם כבר אני מכינה משהו כזה  אז שאני לא אכין הדרכה בשבילכם?  ברור שכן....

קבלו את ההדרכה הראשונה בבלוג:  מגירת דפוס מיני במסגרת תמונה.

החומרים הדרושים:

1. מגירת דפוס מיני ( אפשר לקנות אותה באתר dewgrace.com בקישור הזה)
2. מסגרת תמונה
3. נייר מדוגם ( גם את הנייר שבתמונה אפשר להשיג בחנות בקישור הזה)
4. דבק סטיק
5. מדבקות ואלמנטים לקישוט ( חוטי תחרה, חרוזים וכדומה,  כמובן שוב,  לפי טעמכם האישי )
6. מוטיבציה ויצירתיות ( את זה יש לכם בשפע)

אופן ההכנה:
ניתן לראות בדיוק מה צריך לעשות בסרטון ההדרכה שהכנתי. אתם מוזמנים להכין את הפרוייקט לרשום פה הערה למטה ולהעלות לקבוצה בפייסבוק ומי יודע ,  אולי תקבלו איזה פרס קטן...






נשיקות
ליטל


5 תגובות:

  1. מהממת אחת! הדרכה נפלאה! תודה רבה!

    השבמחק
  2. מהממת אחת! הדרכה נפלאה! תודה רבה!

    השבמחק
  3. לצערי לא רואים את הסרטון
    צופית

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי לפתוח באקספלורר זה עובד שם

      מחק