יום ראשון, 17 בינואר 2016

ברוכים הבאים לבלוג של DewGrace

דיואים יקרים שלי,
אני שמחה לחנוך את הבלוג של DewGrace בפוסט מיוחד. בפוסט זה אסביר מי אני, למה DewGrace ,איך הגעתי ליצירה ומה התוכניות שלי לבלוג המיוחד הזה.

מי אני? 
אני ליטל ואן-שטיינברגן (ההגייה הנכונה של זה היא למעשה ואן-סטיינברכן), הבעלים של החנות DewGrace.com ישראלית , בת 34 , במקור מראשון לציון , גרה מזה 6 שנים עם בעלי ההולנדי ברוטרדם, הולנד.

 


איך הגעתי ליצירה? 
היצירה תמיד סבבה אותי , סבא שלי היא צייר ומוזיקאי, כשהייתי צעירה השתתפי בחוגי  איור, רישום וציור ונבלעתי לתוך עולם האימפרסיוניזם, אפילו ציירתי את ז'ורז' סרה באיזשהוא שלב.
בהולנד נחשפתי לעולם הסקראפ ולחומרי הגלם מצויינים. את ההשראה שלי שאבתי מביקורים בשווקי יד שנייה, ירידי הובי וסדנאות ומהדברים הנפלאים שהיו בחנויות היצירה.
את רוב ההשראה שאבתי מהטבע והאלמנטים ההולנדים שסבבו אותי. כל בתי השורה, הכפכפים, טחנות הרוח






גם האופן שבו ההולנדים מקשטים את הבתים שלהם והירידה המקסימה שלהם לפרטים.


הרבה זמן רציתי לחלוק את היופי הזה לעולם ולא ממש היה לי עם מי.., עד שהבנתי שבארץ יעריכו את היופי הזה , ומפה נולד הרעיון של DewGrace.

למה DewGrace ?
השם מורכב מהמילים Dew (טל) ו-Grace (חן) כאשר הראשון הוא מחצית השם שלי והשני הוא השם של אחותי , שהיא גם זו שחשפה אותי ליצירה בגיל צעיר והיא בעצמה אמנית מדהימה.


מה יהיה בבלוג שלנו? 
הבלוג הזה יהיה המקום הכי יצירתי ברשת, עם כמויות של השראה , הדרכות לפרוייקטים של יצירה (גם עם מוצרי החנות)
הבלוג הזה גם יהיה קשור לפרוייקט " לזרום עם יצירה" (עליו אכתוב בפוסט נפרד) שיכניס לכם יצירה, השראה וכיף שבועיים לחיים

הבלוג הזה הוא בלוג תומך, אז בבקשה, אל תהיו ביקורתיים, זה לא המקום או הדרך, רק מילה טובה היא בעלת היכולת לבנות עולם....

נשיקות
ליטל.  

30 תגובות:

  1. בהצלחה! מחכה בקוצר רוח

    השבמחק
  2. בהצלחה!!! מחכה לעוד פוסטים

    השבמחק
  3. ליטל המון הצלחה! מחכה לפוסטים הבאים :)

    השבמחק
  4. בהצלחה !
    ממליצה שתאפשרי דרך להירשם אלייך לעדכונים דרך האימייל :-)

    השבמחק
  5. היי המייל שלי adi_l_63@walla.com
    תודה
    עדי

    השבמחק
  6. יקירתי, אני מאחלת לך המון המון בהצלחה! בהחלט עוקבת אחרי הבלוג שלך!
    יש לך בחנות מוצרים כל כך יפים ואיכותיים, מחירים סבירים בהחלט והמון המון המון אהבה להעניק. שמחה שהכרתי אותך.....

    השבמחק
  7. יקירתי, אני מאחלת לך המון המון בהצלחה! בהחלט עוקבת אחרי הבלוג שלך!
    יש לך בחנות מוצרים כל כך יפים ואיכותיים, מחירים סבירים בהחלט והמון המון המון אהבה להעניק. שמחה שהכרתי אותך.....

    השבמחק
  8. נהדרת אחת!!
    בהצלחה!!!

    השבמחק
  9. ליטל, איזה בלוג מהמם הקמת כאן! שיהיה המון הצלחה, הנאה מהיצירה והקהילה שיצרת במו ידייך. בטוחני שיהיה מדהים :)

    השבמחק
  10. טוב אני רואה שכבר הגבתי כאן.. ושוב שואלת..איך אני נרשמת? כי אין אפשרות להירשם לבלוג שלך לקבל ישירות אימייל על הפוסטים ?

    השבמחק
  11. ליטל שלום ראשית את גרה בעיר מדהימה. עם כל הכבוד למייקלס ועוד בארה"ב אין כמו חנויות הסקראפ בהולנד. זה פשוט מדהים. ביקרתי בהמון וכמובן שהשארתי שם המון יורו אבל חוויות לא רגילות. תמשיכי להצליח האם את מוכרת גם מוצרים? אשמח לדעת ממך יותר והנה המייל שלי אם יתחשק לך לידע אותי ביותר אשמח ber.iris@gmail.com

    השבמחק