יום שבת, 20 בפברואר 2016

לזרום עם יצירה של DEWGRACE מס' 2 - כוחה של אהבה

פרוייקט לזרום עם יצירה מספר 2 והפעם על כוחה של אהבה...

כל פעם שאני שומעת את המילה אהבה, עולה לי השיר הזה בראש.אשמח אם תשימו את השיר הזה ברקע כשאתן קוראות את הפוסט הזה, כי הוא כל כך מתאים לפרוייקט ומשקף את באמת את מה שאני אומרת למקורבים אליי כבר שנים - ועכשיו אולי יש מי שמוכן להקשיב :)


משימה מס'- 1 - מהי כוחה של אהבה בשבילכן? 
כתבו במחברת שלכן מהי כוחה של אהבה בשבילכן - זה יכול להיות תמצות סיפור האהבה שלכן, זה יכול להיות אהבה לבן זוג, לבת זוג, לחבר/ה , לחיה , לילדים שלכם או להורים, לקרוב משפחה. הוציאו את מה שאתן חושבות על הנייר, כתבו... וכן יכול להיות שדמעה אחת או שתיים תזלוגנה , אבל זה בסדר. כי זה הכי יפה בעולם ...

אז אני אספר לכן על כוחה של האהבה שלי - כוחה של אהבה - The Power Of Love 

אמרו את זה Frankie Goes To Hollywood's כבר ב-1984 , היא קול עליון, מנקה את הנשמה... עשו את האהבה למטרה שלכן

The power of love"
A force from above
Cleaning my soul
Flame on burn desire
Love with tongues of fire
Purge the soul
Make love your goal"


כמה שזה נכון...צודקים...העולם הזה מלא במלחמות, בכעס, בצדקנות וכמה כוח מבוזבז יש שם. כמה כוח יקירות שלי יש באהבה? אה? חומרנות, כוחניות וכל דבר שלא באמת נותן לנו אנרגיה טובה, אלא לוקח מאתנו?
כעסתי שנים על מה שקרה לי בחיים , על כל חוסר הצדק ועל הרוע של אנשים חסרי לב... אבל היה לי מזל אחד ענק...

אני רוצה לספר לכם על בחור אחד שנכנס לי לחיים לפני שבע שנים ונתן לי חיים. בעלי באס.
אפשר לומר שבאס החזיר אותי לחיים, בחיבוק שלו, כי היה לנו חיבור בין הנשמות. חברה שלי פעם אמרה לי שהנשמה שלי הייתה חצי והיא הסתובבה בעולם עד שפגשה בו, והוא החצי השני שלי , ואז היא הייתה שלמה. אין נכון מזה.
אז נכון, שוב פוסט רגשני, אני מקווה שכבר הבנתן שכזו אני, אמנית עד הסוף...

כל פעם שאני שומעת את השיר הזה, אני חושבת על האהבה שלנו. מה ששרדנו ביחד, מה שעברנו, כנגד כל הסיכויים, החוקים, הנורמות , המקובלות וכמה שכל זה נעלם כשהוא מחבק אותי.

הסיפור שלנו מיוחד, שבע שנים של מעבר דירות (10 פעמים) , שתי יבשות, אבידות של חיים ויצירות של חיים, כעס, אהבה, מריבות, השלמות וכל מה שיש בזה. ובעיקר חיבוקים ואהבה. כל כך חזקה.

אני כותבת ספר כבר שבע שנים , על הסיפור שלנו ומתכננת להוציא אותו בקרוב, אם יהיה לי אומץ לסיים אותו... אני רוצה לתת לכן טעימה קטנה ממה שיש בו, כדי שאולי תבינו למה אחרי הפוסט הזה, עזבתי את כל הזיוף שהיה לי בחיים ונסעתי אליו ומאז אנו ביחד:

" I remembered the first thing he wrote me. He responded to a Blog I published in my music website, the only place where I could actually be me. I wrote that blog in a moment of distress, one of many, I didn't expect any reaction, let alone the one who changed my life. I just wrote to write. I called them crazy/sane thoughts and I asked what makes love so complicated.

Well your thoughts made me think also..
What makes Love so hard?

I think this world we live in makes love hard, all the other things people need to do. Plus people have forgotten to love indefinitely, it has been made too easy to break up. When lovers have troubles these days most of em call it quits, instead of fighting through it, together.
Indeed, see the divorce rate. 

Then why do we still fall in love so easily? Because we want to. We see the movies, the fairy tales, the happily ever after.  And that's what a lot of people still want.

We look at someone we like and dream the rest along with it, to create this 'perfect lover'.  That goes well, until something goes wrong again…..then reality comes crashing in and people get hurt.  I do agree that we live in a crazy era.For the first time ever, anything is possible now. And what happens when people find new things to do? They exploit them. They will do wrong, eat wrong, and teach wrong. That's when you have to believe in the good of mankind and hope that our children and our 
children's children will realize things are wrong and turn back to 'good'. Still, these are just 
thoughts" 

אז זה רק על קצה המזלג מהסיפור שלי. אני יכולה לסכם את מה שאני מרגישה בשיר שכתבתי שנים לפני שהכרתי את באס, וכאילו כבכוח עליון כתבתי אותו אליו. נבואה שהגשימה את עצמה כנראה. עשיתי מזה סרטון לרגל יום הנישואין שלנו. מוזמנות לצפות. וכן , זו אני שרה שם ומנגנת בפסנתר



משימה מס' 2 - ציטוט של אהבה
כתבו במחברת שלכן מהו הציטוט המדבר אליכן שנוגע באהבה, ולמה .את הציטוט ניתן לכתוב ביד , לשרבט, לעצב אותו  כעמוד סקראפ, או כחלק מאלבום , להוסיף תמונה של מי שמזכיר לכן מה זאת אהבה או מה שמזכיר לכן מה זאת אהבה

הציטוט שלי
במשימה שלי בחרתי בציטוט: "מים רבים לא יכבו את האהבה ונהרות לא ישטפוה" (שיר השירים ח' ז) בחרתי את הציטוט  הזה כי הוא נוגע לליבי מאוד, אהבה עזה עד מאוד, גם נהרות לא יוכלו לכבות את הניצוץ האלוהי של האהבה הזו...

עשיתי מעין דף סקראפ עם הפסוק , תמונה של כלוב פתוח ופרפרים משוחררים שחתכתי מנייר מדוגם. הדבקתי את האותיות LOVE
ואפילו הדבקתי את המילים של השיר מלמעלה: 
purge the soul



משימה מס' 3 - מנדלות של אהבה 
חיפשתי הרבה אחר דוגמא שתהיה מעניינת ובסופו של דבר נתקלתי בזה:


נא הורידו את המנדלה מפה:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/1e/94/be/1e94be906b3b8f6851f1d8a29cac07fc.jpg

צבעו אותה להנאתכן והדביקו במחברת אתן יכולות להוסיף דוגמאות עליה וצבעים שונים

כל כך אהבתי את זה, כי זה לא סתם מנדלה, היא פשוטה אבל גם יש לה מסר מדהים של לאהוב אחד את השני (אל תשכחו כי רק באהבה אפשר לחיות אחד עם השני) וגם ניתן 
להוסיף למנדלה הזו את הפרשנות שלך והנה הפרשנות שלי:


משימה מס' 4- זרעים של אהבה

Sew the seeds of love

ציירו במחברתכם אדמה ואת המילה
LOVE
או את המילה
אהבה

הוסיפו גבעולים מכל אות וציירו בקצה מה צומח לכן מזרעים של אהבה שנתתן. אתן יכולות לתאר מקרה שבו נתתן ומה קיבלתן בתמורה. אולי זה מזכיר לכן מילה מסויימת...
אתן יכולות להוסיף ציור של משהו שעשיתן ובו זרעתן זרעים של אהבה או שמישהו נתן לכן אהבת חינם...






הנה הדוגמא שלי



משימה מס' 5 - מה אנו אוהבים באמת?
כתבו את המילה אהבה או חפשו אותה בגזרי עיתון או בניירות סקראפ ועשו ממנה מעגל אסוציאציות לכל הדברים שאתם
אוהבים ושעושים לכם חם בלב...

הנה הדוגמא שלי


את העבודות שלכן על הפרוייקט, אתן מוזמנות להעלות לקבוצה שלנו בפייסבוק
הנה שלי:



אני מקווה שתמשיכו לאהוב וזכרו שאני אוהבת אתכם מאוד מאוד
נשיקות,
ליטל





2 תגובות:

  1. את מקסימה , כרגע אני עובדת על לוח החזון שלי.. מבטיחה לחזור למשימות האלה .. אחרי שאצבור כוח מהסופ"ש היצירתי המדהים הזה וגם כשאחלים קצת , נפלא נפלא נפלא!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    השבמחק
  2. תודה מקסימה אחת , שתהיה לך יצירה כיפית מתה לראות כבר את הלוח שלך

    השבמחק