יום רביעי, 2 במרץ 2016

חן רשטיק מומחית הדף המעוצב של DewGrace

לפעמים יש דברים שאתה עושה בלב שלם , וכשאתה עושה אותם, אתה מקבל איתותים מהיקום שמה שעשית היה נכון, כאילו העולם אומר לך - וואללה , זה נכון...

כך זה היה במקרה של מומחית הדף המעוצב של DewGrace - קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות - חן רשטיק


כך היה כשחיפשתי סקראפריות מקצועיות בקבוצה, חן היקרה התנדבה כמעט מיד , ואמרה לי קצר ולעניין אולי תתחברי ואולי לא ושמה לי לינקים לכמה דברים שהכינה. הרי תמונה אחת שווה אלף מילים.... צדקה הגברת :) 

אז כך היה, אהבתי מאוד את הפרוייקטים המיוחדים של חן ממש מיד, וביניהם תפסה את תשומת הלב שלי דווקא את הקופסא המתפוצצת שלה:


היא סיפרה לי שאפילו העבירה סדנאות להכנת הקופסא המתפוצצת. אתן יכולות גם להצטרף לסדנא שלה בדף שלה אהבה מהיצירה הראשונה.

בין הדברים המיוחדים שהכינה היו :

ספר המתכונים המקסים הזה:



מהצצה בדף היצירה שלה ראיתי את המחברת היפה הזו:


הקופסא המתפוצצת המשגעת הזו:




מגירת הדפוס הזו (אני מתה על מגירות דפוס!!!)


אלבום המפל הזה, העיצוב שלו כל כך יפה!!!



זה היה כל כך יפה, וידעתי מיד שחן מוכשרת בצורה בלתי רגילה. 

אמרתי לה שהיא שבתה את לב הצוות וביקשתי ממנה להכין דף מעוצב 30*30 כחלק מהשלב הבא בדרים טים. 

בננות, מה שקרה אחרי זה פשוט הדהים אותי. 

זה מה שחן שלחה לי באותו הערב כבר: 


זה היה בצירוף של הכיתוב הזה:

התמונה צולמה לפני 15 שנים שהייתי באמסטרדם עם אמא שלי ומכאן באה המוזה. 
בדף שהכנתי מופיע רחוב למעלה ורחוב למטה ובאמצע התעלה. וצד ימין הפרחים מסמלים את שוק הפרחים. 
שימי לב שהעבודה מאופיינת בצבעים בולטים של כחול אדום ולבן כמו דגל הולנד. 
מקווה שעמדתי במשימה.
שנה שעברה הייתי בחלק אחר של הולנד, ויש לי השראה, ואכין בקרוב עוד דף לאתגר :)
לילה טוב חן

זה היה מקסים במיוחד כיוון שהייתה עם אמא שלה לפני 15 שנים בהולנד. 
אספר לכן שגם אני הייתי לפני 15 שנים בהולנד, וידעתי כבר אז כשירדתי בסכיפהול שהאוויר ההולנדי הזה יש בו משהו של בית. משהו מקבל בתקופה קשה, משהו שכמו נבואה שמגשימה את עצמה כבר אז ידעתי שיום אחד אגור כאן. 

זה היה מדהים לדעת שבאותה תקופה בדיוק גם חן הייתה פה... ועוד עם אמא שלה... היא ממש ריגשה אותי פה...

אז כתבתי לה את זה, והיא ענתה לי ב- 

הי ליטל,
את ריגשת אותי. הפרוייקט הכי מרגש שעשיתי עד כה ושהתחברתי אליו.
ולכן כבר סיימתי עוד עבודה 💗
מחר בבוקר אשלח תמונות
חן

על הבוקר חן שלחה לי את העבודה המקסימה הזו :







דף שבעיני הוא מושלם , אני מתה על כל מה שהיא בחרה לשים פה, וזה היה לי ברור כבר אז, שזה מה שהיא הכי אוהבת להכין , שם היא מרגישה בבית ושהיא מאוד מתאימה להיות מומחית הדף המעוצב שלנו. 
את הסיפור שלה רק התחלתי לקרוא , אבל לא היה לי מושג עד כמה עמוק הוא יהיה.

חן רשטיק - מומחית דף מעוצב של DewGrace

ביוגרפיה:

אני חן רשטיק, בת 36, נשואה לערן ואמא למיקה (7.5) ואופק (6) גרה בכפר סבא.
עובדת 10 שנים בחברה שמפיצה רכיבים אלקטרונים, לקוחותיי הם רוב חברות היי טק הישראליות, ואוהבת כל רגע במקום עבודתי.

גדלתי בחולון והיתה לי ילדות קסומה. גרנו בשכונה קטנה של בתים פרטיים והבית שלי היה האחרון ברחוב ואחריו היו רק חולות וחולות.
כל הזמן הפנוי שלאחר בית הספר היהלבלות עם ילדי השכונה כי הייתי לבד רוב הזמן, הוריי עבדו ולא היו בסביבה וגדלתי כמו בת יחידה, 2 אחיי כבר לא גרו בבית מאז שאני זוכרת את עצמי.

מכיתה א' אמא שלחה אותי לחוגי יצירה שונים כמו ציור ופיסול ועם השנים פרשתי ועזבתי את עולם היצירה.
השינוי בחיי נבע מהיותי אמא ל 2 קטנים שעולמי סבב סביבם וחיי החברה שלי הסתכמו בשיחת אמהות בגינה הציבורית.
ואז אובחן אצלי סרטן השד שהייתי בת 32 (וחצי) ומירוץ החיים נעצר. יצאתי לחופשת מחלה מהעבודה להילחם על חיי - ניתוח, כימו, הקרנות. 
וזו היתה התפכחות חיי.
לאחר שנתיים וחצי ביום הולדתי נקראתי לבצע ביופסיה והיה לי ברור איך זה יגמר.. אובחנתי בסרטן השד בפעם השניה. שוב יצאתי לחופשת מחלה להילחם על חיי - ניתוח כריתה דו צדדית ושחזור, וכימו. ההתפכחות היתה קיימת אבל לא היתה מטרה, ואז גיליתי את עולם הסקראפ...

זכרונות ילדות על אופניים:

כל ילדותי הזכרונות שזורים באופניים, היינו רוכבים כל ילדי השכונה על אופניים לאורך כל הילדות.
זכרון ראשון היה אופניים חדשים בגיל 7 והייתי עושה סיבוב על האופניים לכל הברביות בתוך הסלסילה שתלויה על הכידון.
ולא אוכל גם לשכוח כל פעם שאני רואה את הצלקת בשוק רגל ימין ונזכרת את הפעם בה השרשרת התרופפה ממקומה והסתובבה על השוק של רגלי ולא על גלגלי האופניים..

דבר הכי מטופש שעשיתי לאחרונה:

אני קלאמזית ואמא שלי קוראת לי 2 ידיים שמאליות, אז דברים מטופשים כל הזמן קורים לי.. החל מכוס קפה שנשפך על המקלדת ועד למצוא את עצמי טורקת את דלת הבית שהמפתח נשאר בפנים.. כאלו דברים מטופשים.. והכי מצחיק זה שלפעמים אני מנסה להסוות את המעשים מגודל הפדיחה..

טכניקה שאני הכי אוהבת להשתמש:

1. שהעיצוב שטוח ואני מבליטה אלמנטים מסוימים ונוצר מראה תלת מימדי לעין.
2. לבנות אלבומים מהתחלה, שכולם חושבים שמדובר באלבום קנוי ומוכן שרק הדבקתי עליו קרדסטוקים.

ליטל היקרה אני מעריכה ומודה על שאת מאמינה בי וביכולות שלי. את כל כך מרגשת שאת משתפת אותי ואת שאר הבנות בחיי היומיום שלך בהולנד,שהם לאו דווקא קשורים ביצירה.
ונותנת השראה לכולנו ליצור עם האתגרים הייחודיים שלך והמוצרים ההולנדיים של החנות.
אז תודה וחיבוק גדול.

הסיפור של חן מיוחד והותיר אותי פעורת פה, כמה לביאה שהיא... הכבוד הוא לי שחן חלק מהצוות שלי, אישה חזקה, יצירתית ומיוחדת עם לב ענק - 
ברוכה הבאה יקירה שלי! מקווה שתרגישי בבית :) 

נשיקות, 
ליטל. 

4 תגובות:

  1. בהחלט אישה מיוחדת במינה....
    גאה לקרוא לך חברה ושואבת מימך תמיד כוחות והשראה...

    השבמחק
  2. מהממת את! כיף לקבל ממך השראה

    השבמחק