יום חמישי, 17 במרץ 2016

שירלי כהן מומחית כרטיסי השייקר והמיקסד מדיה של DEWGRACE

דיואיות מקסימות שלי,

הפוסט הבא מוקדש למישהי בעלת כישרון מיוחד. כמו כל דבר טוב היה צריך להיות לזה הזמן שלו... אבל בסוף הצלחנו.

קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות - שירלי כהן



כשחיפשתי מעצבות לדרים טים בקבוצה של DEWGRACE  בפייסבוק , דיברתי גם עם שירלי. את העבודות של שירלי ראיתי בכל מיני קבוצות בפייסבוק ומאוד אהבתי את הסגנון שלה.

שירלי תפסה את עיני עם הכרטיסים המיוחדים שהיא מכינה.
היא אוהבת מאוד להכין כרטיסים ולהשתמש בחותמות , ובצביעה שלהן.
אתן יכולות לראות את הסגנון של כרטיסיה של שירלי כאן:














המון כרטיסים כל כך יפים , שהיא הכינה בעבודת יד.

היא אפילו מגלפת חותמות בעצמה ומכינה כרטיסים איתם תראו את הפינגווין המתוק הזה:


אז כשדיברנו בתחילה על הדרים טים , היא נתבקשה להכין דף מעוצב 30*30 עם אלמנטים של הולנד. היא אמרה לי שהיא לא עשתה זאת מעולם וכששלחה לי את זה , היא אמרה שלא אהבה את זה (מה???? ... חשבתי לעצמי שהיא נורא קשה עם עצמה, כי זה מושלם):




אני מאוד מאוד אהבתי את מה שהיא עשתה, במיוחד כשאמרה לי שהיא ציירה בעצמה את הבתים, מקסים לא?


בכל מקרה אמרתי לה שזה נהדר, והיא המשיכה לשלוח לי יצירות שלה , תפירה למשל:




וגם את זה ששבה את עיניי- קנבס המיקסד מדיה המושלם הזה :


הוא כל כך מיוחד ויפה!

ומיד כששלחה לי את כרטיס השייקר הזה ידעתי שזו המומחיות שלה, תראו:



אז בהתחלה שירלי הייתה אמורה להצטרף לדרים טים , אבל היא הייתה בהליכים עם צוות אחר ולא יכלה.

היא אחרי כמה ימים חזרה אליי ועדיין רצתה להצטרף, אך הצוות שלנו היה מלא. חשבתי וחשבתי מה אפשר לעשוץ.

וזה היה ברור - היא צריכה להיות מומחית השייקרים והמיקסד מדיה שלנו. אז קבלו אותה חברות:

שירלי כהן - מומחית כרטיסי השייקר והמיקסד מדיה של DEWGRACE 

ביוגרפיה: שמי שירלי כהן, בת 31, מנתניה. אני מרפאה בעיסוק  במקצועי כבר כמעט תשע שנים

ובמקביל אני עובדת בחנות יד שניה שיקית ומגניבה ברעננה. יש לי 3 אחים ו8 אחיינים מהממים (כן

ירבו).

ציטוט אהוב: "כשהנשמה מאירה גם שמיים עוטי ערפל מפיקים אור נעים" (הרב קוק). המשפט הזה

מזכיר לי שתמיד צריך לחזור פנימה ולחפש את אורה של הנשמה והיצירה גם כשפחות טוב בחוץ ואז

מפיקים אור נעים .

הדבר הכי מטופש שעשיתי לאחרונה: קניתי ג'קט שאהבתי למרות שהוא קטן עלי 

זכרון ילדות על אופניים: אני חושבת שהרגע המכונן של כל ילד שהתחיל לרכב על אופניים הוא הרגע

בו הוא אינו צריך גלגלי עזר! אני זוכרת שהיו לי אופניים ורודות ולאחי כחולות והיינו רוכבים מתחת

לבניין ומשחקים עם ילדי השכנים.

איך הגעתי ליצירה: מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי מציירת בשיעורים, בהמשך למדתי ציור על עץ,

עיצוב כובעים ותיקים, תפרתי בובות, סרגתי והתעניינתי במגוון רחב של חומרים. לעולם הסקראפ

הגעתי בעקבות חברה טובה ומאז אני שבויה.

טכניקה שאני הכי אוהבת: מיקסד מדיה- אני מאוד אוהבת את האפשרות לשלב מגוון חומרים יחד

וליצור יצירה מלאת רבדים, טכניקות ובעיקר אוהבת את הרעיון שמותר ורצוי להשתמש בהכל 


שירלי יקרה, את מוכשרת כל כך , ברוכה הבאה אני בטוחה שתעשי דברים מקסימים!

נשיקות,

ליטל. 

תגובה 1:

  1. עבודות מקסימות.החותמות שהיא מגלפת בעצמה נהדרות!

    השבמחק