יום חמישי, 11 בפברואר 2016

גלית קידר מומחית האתגרים וואטסאפ וקבוצה בפייסבוק

אני רוצה להקדיש פוסט שלם ולספר לכם על נשמה מיוחדת שהיא גם תהיה מעכשיו מומחית האתגרים בוואטסאפ ובפייסבוק  של DEWGRACE

קבלו באהבה גדולה את הנשמה הכי גדולה שראיתן:

גלית קידר - מומחית האתגרים בוואטסאפ ובדף הפייסבוק של DEWGRACE.COM  - 


גלית היא מסוג האנשים שנכנסים לך ישר ללב,  אישה טובה לב וחמה,  שמלאה באנרגיות חיוביות ומעניקה אותן לכולם.
הכרתי את גלית לפני מספר חודשים כשרק התחלתי את החנות,  והיא כתבה לי פוסט אישי ומפרגן, שממש גרם לי לדמוע. בשביל זה אני עושה את הכל,  והיא ראתה אותי ממש כמו שאני.  זה היה מאוד מיוחד, כשעוד היו לי 10 אנשים בדף , חלום אחד גדול והרבה אמביציה.. היא ראתה אותי מבעד להכל ורשמה לי מכל הלב, כי פשוט, כזאת היא!

גלית היא אישה מיוחדת במינה ומרובת כישרונות,  המארחת בביתה סדנאות יפות ומסוגלת להכין משהו יפה מכל דבר.  הסדנאות היפות שלה נקראות חמסה. אתן מוזמנות לבקר אותה בעמוד היפה שלה כאן


כשהתחלתי לעשות אתגרים לקבוצה בפייסבוק,  היא מיד התייצבה והכינה אותם והיתה גם הראשונה שחיפשה ומצאה לינק או עזרה למישהו...  מהממת,  כבר אמרתי? ותמיד מוכנה להושיט עזרה...

אחד הפרויקטים הראשוניים שהיו בקבוצה הוא המיני ויואר שהעליתי. 


מיד גלית הכינה וריאציה מדהימה משלה  למיני ויוארים מקסימים מהנייר של Dewgrace ואפילו היה הדרכה מצולמת...
אחרי כן היא סיפרה לי שכל כך אהבה את זה שהיום היא עושה מזה סדנאות. איך שזה חימם לי את הלב :)


היא הפתיעה אותנו במלא רעיונות מקסימים והגישה החיוביות שלה לחיים פשוט ברת הערצה...

בקיצור חשבתי הרבה מה יהיה מספיק טוב בשבילה...אני חושבת שהיא אוהבת לאתגר את עצמה מבחינה יצירתית,  אז לאחר שהיא הכינה גם את פרויקט לזרום עם יצירה הראשון הזה שהותיר אותי פעורת פה:



יש לציין שזה ממש נראה בדיוק כמו החזון שרציתי לפרויקט,  ונעשה בכל כך הרבה אהבה,  ולאחר מחשבות לא מרובות,  הבנתי שהכי מתאים לה להיות מומחית האתגרים של Dewgrace.com ,  היא תעזור לי למצוא אתגרים מקסימים יומיים ושבועיים  ולהכין לכן הדרכות כיפיות, כי היא מסוגלת פשוט לעשות הכל!!!


הנה רק מקצת מהדברים שהיא הכינה: 















אז שאלתי אותה כמה שאלות על עצמה והנה מה שהיא כתבה :

גלית קידר - מומחית האתגרים של DEWGRACE 


ביוגרפיה
אני גלית, בת 45 (26.2.1971). לא נשואה, באושר, לגלעד, בן זוגי כבר 14 שנים. יש לנו 3 ילדים, 

מטריפים (כן אני מאוד אוביקטיבית), מיה בת 13, סיון בת 10, וארז בן 7.

במקצועי אני מורה לחינוך גופני וספורט (בגילגול הקודם), ומנתחת התנהגות.

היום, אני מקימה עסק, קטנטן, בשם "חמסה", שבו אני נותנת בית לנשים יוצרות, ומארחת חוגי בית, 

איך הגעתי ליצירה
מאז ומעולם, היו חיי עטופים ביצירה. אימא שלי – נילי קידר, אישה מדהימה, 

מילאה (תרתי משמע – וזר לא יבין זאת) – את הבית בחומרי יצירה, ודברים נפלאים שהיא עושה.

כילדה, זה ממש לא ענין אותי יותר מידי, ספורט, התעמלות קרקע, בלט, טיפוס הרים, קירות וטיולים היו העניין שלי. 

בשנה האחרונה, ילדי, יצאו ללמוד בבית הספר הדמוקרטי, אחרי כמה שנים של חינוך ביתי ולי התפנה זמן. 

החלטתי כל חודש ללמד את עצמי, משהו חדש – ליבוד פיות, סריגת קרושה, אפיית לחמים, עיצוב 

גינות, מיקס מדיה, עיצוב מחברת סמאס, ועכשיו סקראפ. עשיתי הכל בעזרת ד"ר יוטיוב, ופרופ' 

פינטרסט – ומכן גם ההתמחות....

הציטוט האהוב עלי – "שיעמום הוא בחירה"

טכניקה שאני אוהבת להשתמש בה – 
אני אוהבת, את חוסר הדיוק שיש בי, לכן מיקס מדיה, ועיצוב 

מחברות סמאס, שאין בהן צורך לדיוק, ולהפך צריך לשחרר את המחשבה, ולפעול באופן איטואיטיבי 

זיכרונות ילדות על אופניים –
הגענו לשכונה חדשה, אבן יהודה, מסביב הכל היה פרדסים, וגבעות 

חול. קיבלתי מתנה, אופניים, ורודים (חלומה של כל בת בגיל הילדות), האופנים הראשונים בשכונה. 

כמובן, שלאופניים, הייתה רמפה שעליה, הרכבתי את כל ילדי השכונה, בירידות של גבעות החול. וכן, 

מילת תודה – 
תודה, ליטל, על הזדמנות הנפלאה שנתת, אני מאוד מקווה, לתת לכן אתגרים מעניינים, אני מחכה לראות את הדברים המקסימים, שאתן עושות.

מדבר אלי ,כרגע, הכי. אבל, אני רק ב"חיתולי", ואני מנסה להתנסות בכל.

היו שם כמה התרסקויות רציניות 

LET THE GAME BEGIN

אני כל כך מתרגשת לראות מה היא תכין לנו בהדרכה הבאה ולסיום רק אניח פה את הקופסא המתפוצצת המדהימה הזו שהיא הכינה... שגם אתן תהנו,  מה לא?...בדיוק כמו גלית , היא מלאת צבעוניות ויופי פנימי ששובר מוסכמות.. אני מתה על זה, ואתן?... 
ממילה התודה היא שלי, על הנשמה הגדולה שזכיתי להכיר ועל היופי המדהים שבך! שמחה להתחיל איתך את המשחק, איזה יופי של לוח צבעוני שזה יהיה... CAN'T WAIT... 

נשיקות,  ליטל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה